matbloggente

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

Salladen<3

Av Edla och Tilde - 4 april 2012 09:22

Hej! Jag hade tänkt att berätta om salladen jag gjorde! den är väldigt enkel! man behöver:


1 gurka


1 paprika 


lite sallad 


mini tomater


Först tog jag sallad och rev så dem blev i små bitar. Sen tog jag gurka och hackade sen tog jag paprika och hackade sen tog jag och skärde mini tomaterna i fyra delar på varje tomat!


KRAM TILDE<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Edla och Tilde - 1 maj 2012 11:09

Hej! Jag vet vi har nt bloggat på länge!!!!! Men vi tog en paus!!! Hade mkt i skolan och sånt...;( Men nu e vi tillbaka xD Kanske gör ett matprogram ida men då gör jag det själv för jag tror att Tilde nt kan... Elr jah vet nt? Men ja!! Om de nt blir ...

:(

Av Edla och Tilde - 11 april 2012 17:23

HEJ! srry... att vi nt har gjort nåt inlägg på länge! :( Men det är så här att min kanin Stampe dog igår är jätte ledsen:( Men det är sånt som man kommer över..... Men iaf snart så ska vi göra en grav i trädgården...:( Men snart kommer ett nytt i...

Av Edla och Tilde - 8 april 2012 16:43

Hej! Nu e jag på mitt sommarland :) Förra gången jag skulle uppdatera så gick det nt nåt hade typ gått sönder men nu funkar det :) Tilde e i Hassela nu tror jag... Men vi kanske har ett matlagningsprogram snart om vi träffas ngn gång.... Men nu ska j...

Av Edla och Tilde - 4 april 2012 20:15

Hej! Tilde här jag ska typ gå ut och va med min kanin nu han är så ensam stackarn! Men jag hoppas att ni gillade videorna som jag o Edla gjorde har typ nt så mkt att säga så aah...... kommer nt kunna blogga så mkt för jag ska åka bort på fredag men i...

Av Edla och Tilde - 4 april 2012 16:04


Hej! Här kommer videorna från programmet igår :)                                      Det var programmet för igår :) Nu ska vi hoppa studsmatta så bye :) kramizzzzzzzzzzz / Edla och Tilde <3         ...

Presentation


Vi är 2 tjejer som gillar att laga mat. Om du följer den här bloggen så får du veta recept och matlagning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att laga mat?
 Nej...
 Sodär nt så jättekul...
 JAAAAAAAAAAA jag ÄÄÄLLLSKKARR DEEET!
 Vet nt!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards